2060211206 |
Gestió de la convivència en el centre |
2018-2019 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
7/11/2018 - 12/12/2018 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Cascavell |
|
c. Argentina, s/n (Sant Adrià de Besòs)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Sant Adrià del Besòs
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure Plànol
|
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La intervenció educativa per a regular la conducta de l'alumnat i la gestió de la convivència en el marc del centre.
|
| |
Objectius |
-Aprendre noves metodologies per actuar amb els alumnes disruptius.
-Diagnosticar i definir les expectatives de conducta com a estratègia de prevenció.
-Crear protocols d'actuació en la prevenció de conflictes entre famílies i alumnes.
|
| |
Continguts |
1.Nova mirada compartida sobre la conducta disruptiva.
2.Diagnosticar la realitat del centre.
3.Definir expectatives de conducta i com ensenyar-les a l'alumnat.
4.Estratègies de prevenció i de preintervenció.
5.Elaboració d'un protocol propi i compartit del centre.
|
| |
Formador/a |
Manuel Royo
|
| |
Avaluació |
-Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
-Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els contingut de l'activitat formativa.
-Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat del centre
|
| |
E-mail |
crp-santadria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
07/11/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
- |
- |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
- |
- |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
- |
- |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
12/12/2018 |
1700 |
1900 |
|
| |